sobota 5. září 2009

Proč ten název ? Proč ... ?


Ahoj, vítejte !
Proč ten název ? Protože mne prostě napadl, jako dostatečně nesmyslný a na názvu nezáleží. Dneska a vlastně i včera a předevčírem jsme používali k vyhledávání Google. Hledáme obsah a ne název stránek. Já nejsem odborník na nic a proto se nemohu soustavně věnovat jednomu tématu, které by zastřešilo celý blog.
A nemyslím si, jako někteří jiní, že by moje jméno bylo pojmem a jak by k tomu přišli ostatní Martini Poláci, kteří by mohly být spojovaní s tímto shlukem slov.
A protože se o mě tvrdí, že jsem strašný ironik budou ta slova často kyselá a plná zloby :-)
Ano přiznám se původně jsem chtěl vymyslet nějaký originální nazev a dokonce jsem si vygooglil stránku jak taková název vymyslet. Ale k čertu s tím.
Mějte se krásně a ať vám nejen můj blog, ale i celý internet přináší informace které hledáte.

Žádné komentáře:

Okomentovat